Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Προσωποποιημένες συσκευασίες λανσάρει η Coca-Cola











Μια διαφορετική ενέργεια ξεκινά η Coca-Cola αυτό το καλοκαίρι, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μοιράσου μια Coca-Cola». Συγκεκριμένα, οι συσκευασίες Coca-Cola θα αποχωριστούν για λίγο το διάσημο λογότυπο της μάρκας, προκειμένου να φιλοξενήσουν τα 150 πιο δημοφιλή ελληνικά ονόματα.
Η καμπάνια αποτελεί τη μεγαλύτερη «προσωποποιημένη» καμπάνια προϊόντος στον κόσμο, με πάνω από μισό δισεκατομμύριο μπουκάλια και κουτάκια Coca-Cola, Coca-Cola light και Coca-Cola Zero να κυκλοφορούν σε όλη την Ευρώπη. Η καμπάνια έχει σκοπό να εμπνεύσει τους καταναλωτές να μοιραστούν στιγμές απόλαυσης με τους ανθρώπους που αγαπούν.

Στην Ελλάδα, οι συσκευασίες φιλοξενούν, εκτός από δημοφιλή ονόματα και παιχνιδιάρικες λέξεις και υποκοριστικά. Η καμπάνια θα υποστηριχθεί από έντυπη και digital επικοινωνία, καθώς και experiential events, με σκοπό να μετατρέψει τις συσκευασίες Coca-Cola με ονόματα σε καλοκαιρινό παιχνίδι. Η εταιρεία επισημαίνει ότι «με αυτό τον τρόπο, τιμά τους καταναλωτές που τόσα χρόνια την επιλέγουν σταθερά ως το Νούμερο 1 αναψυκτικό».

marketingweek.gr