Η καμπάνια αποτελεί τη μεγαλύτερη «προσωποποιημένη» καμπάνια προϊόντος στον κόσμο, με πάνω από μισό δισεκατομμύριο μπουκάλια και κουτάκια Coca-Cola, Coca-Cola light και Coca-Cola Zero να κυκλοφορούν σε όλη την Ευρώπη. Η καμπάνια έχει σκοπό να εμπνεύσει τους καταναλωτές να μοιραστούν στιγμές απόλαυσης με τους ανθρώπους που αγαπούν.
Στην Ελλάδα, οι συσκευασίες φιλοξενούν, εκτός από δημοφιλή ονόματα και παιχνιδιάρικες λέξεις και υποκοριστικά. Η καμπάνια θα υποστηριχθεί από έντυπη και digital επικοινωνία, καθώς και experiential events, με σκοπό να μετατρέψει τις συσκευασίες Coca-Cola με ονόματα σε καλοκαιρινό παιχνίδι. Η εταιρεία επισημαίνει ότι «με αυτό τον τρόπο, τιμά τους καταναλωτές που τόσα χρόνια την επιλέγουν σταθερά ως το Νούμερο 1 αναψυκτικό».
Στην Ελλάδα, οι συσκευασίες φιλοξενούν, εκτός από δημοφιλή ονόματα και παιχνιδιάρικες λέξεις και υποκοριστικά. Η καμπάνια θα υποστηριχθεί από έντυπη και digital επικοινωνία, καθώς και experiential events, με σκοπό να μετατρέψει τις συσκευασίες Coca-Cola με ονόματα σε καλοκαιρινό παιχνίδι. Η εταιρεία επισημαίνει ότι «με αυτό τον τρόπο, τιμά τους καταναλωτές που τόσα χρόνια την επιλέγουν σταθερά ως το Νούμερο 1 αναψυκτικό».
marketingweek.gr