Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Snowden: Καμία κυβέρνηση δεν έχει πρόσβαση στα έγγραφά μου


SNOWDEN1 631 355 Snowden: Καμία κυβέρνηση δεν έχει πρόσβαση στα έγγραφά μου





Ο πρώην γερουσιαστής των ΗΠΑ, Gordon Humphrey, απέστειλε επιστολή προς τον Edward Snowden, εκφράζοντας την συμπαράσταση του και δηλώνοντας ότι “έπραξε σωστά που αποκάλυψε όλα αυτά τα γεγονότα, τα οποία αποτελούν μαζική παραβίαση του Συντάγματος των Ηνωμένων Πολιτειών”.
Ο Snowden απέστειλε απάντηση στον γερουσιαστή και η ανταλλαγή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δημοσιεύτηκε από τον δημοσιογράφο Glenn Greenwald.
Ο Snowden αρνείται τους ισχυρισμούς σχετικά με την παροχή απόρρητων πληροφοριών στις κυβερνήσεις της Κίνας και της Ρωσίας, καθώς αναζήτησε καταφύγιο στις χώρες αυτές μετά την αποχώρησή του από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
“Η πρόθεσή μου, την οποία και έχω γνωστοποιήσει από την αρχή, ήταν να ενημερώσω τον κόσμο για όσα γίνονται εναντίον του. Θα παραμείνω προσηλωμένος σε αυτό. Παρόλο που οι δημοσιογράφοι και οι αξιωματούχοι δεν θα το πιστέψουν ενδεχομένως ποτέ, δεν έχω παράσχει καμία πληροφορία που θα μπορούσε να βλάψει τους δικούς μας ανθρώπους – πράκτορες ή μη – και δεν έχω καμία πρόθεση να το πράξω, ” αναφέρει ο Snowden  στην επιστολή.
“Καμία υπηρεσία πληροφοριών – ούτε καν η δική μας – δεν έχει την ικανότητα να θέσει σε κίνδυνο τα μυστικά μου, τα οποία συνεχίζω να προστατεύω. Αν και δεν έχει αναφερθεί στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, μια από τις ειδικοτητές μου ήταν να διδάσκω στους ανθρώπους μας στην υπηρεσία πώς να προφυλάσσουν απόρρητες πληροφορίες σε καταστάσεις κινδύνου.”
Ο Glenn Greenwald έχει ήδη δηλώσει ότι ο Snowden διαθέτει έγγραφα τα οποία θα μπορούσαν να βλάψουν σοβαρά τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά δεν έχει καμία πρόθεση να τα δημοσιεύσει. Η μόνη περίπτωση στην οποία οι πληροφορίες αυτές θα φθάσουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι εάν συμβεί κάτι στον πληροφοριοδότη της NSA.

secnews.gr
 

Eπικοινωνία

foxyform